vrijdag 10 juli 2015

Wk 28 - Poem


4 opmerkingen:

Jolande zei

Ik hoop dat het geen ernstige reden heeft dat je even geen tags enz kan maken.
Mijn poem staat voor zondag op de planning.

trompke zei

Nee, gelukkig niet Jolande. Ben een poosje geleden gevallen en heb daardoor een voetblessure. Iets met (weer hetzelfde) middenvoetsbeentje.
Gevallen tijdens het ont/opruimen van mijn hobbykamer. Alles staat vol spulletjes en dozen. Kan er niet bij. Bovendien is traplopen ook nog pijnlijk. Er zijn nog meerdere redenen, ook niet ernstig maar daar zit mijn hoofd te vol mee. Ik heb dus maar even mijzelf een halt toe geroepen. Het is geen toeval dat ik ben gevallen volgens mij. De rem moet er even op...

Margriet zei

Yep...je lichaam liet wel duidelijk weten dat je even wat te veel deed ;-)

Jolande zei

Oh wat vervelend nu toch weer en wat jammer dat je niet bij je spulletjes kunt en rustig ergens met je pootje omhoog kunt gaan zitten freubeeleen.
Hopelijk is het snel weer beter.