vrijdag 20 februari 2015

Wk. 08 - Black & white


10 opmerkingen:

Jolande zei

Ik vind hem erg mooi deze zwart witte tag.

trompke zei

Dankje Jolande. Ik vind jouw muziekkaart ook erg mooi en toepasselijk :-)

Margriet zei

Prachtig! Maar ik vind zwart/wit sowieso een erg leuke combi :-)
Ik weet alleen niet of ik meedoe...ik heb zo weinig energie op het moment, dus ik ben al enorm blij als ik mijn dagelijkse tekeningen een beetje bij kan houden!

Jolande zei

M-etje wat vervelend dat je zo weinig energie hebt. Naweeen van de griep?
Ik hoop dat je snel weer de oude zult zijn.

trompke zei

Meestal zijn jouw tekeningen zwart/wit ;-)
Jammer dat je niet zoveel energie hebt :-(

Jolande zei

Oh Hanny ik zie net de nieuwe onderwerpen, waar blijft blauw???
LOL

Margriet zei

Ik denk inderdaad naweeën van de griep, maar goed, we hebben nu weer een dikke week vakantie, dus ik neem veel rust en hopelijk voel ik me snel weer 100%!

Tineke zei

O wat leuk, mag je alleen opo vrijdag posten? Ik kan niet bij mijn tekening komen

trompke zei

Nee hoor Tineke, je kan de hele week, t/m volgende week zaterdag, posten.
Onderin het bericht zie je een blauwe knop: "Add your link", met daaronder een stukje tekst "(Submissions close in ?d ?h ?m)"
Op de vraagtekens staat hoelang je nog kunt posten.


Jolande zei

Geweldig die toevoeging lol