vrijdag 6 maart 2015

Wk. 10 - Fish

My fish...

6 opmerkingen:

Jolande zei

Hehe...LOL
Nou de Fish was het wachten waard hoor, het is weer een hele mooie tag geworden.

trompke zei

Dankje.
Ik kom er bijna niet aan toe... moet de andere tags ook nog plaatsen. Soms heb je van die dagen...

Jolande zei

Ja dat ken ik :-)
Ik vind het muziekthema ook bewerkelijker dan een bloemetje maken of een hartje plakken.
Zondag heb ik gereserveerd om vooruit te werken, want als ik weg ben komt er toch niets van, dat heb ik in Madeira ondervonden.
En dan ga ik nu heel beleefd vragen of jij de onderwerpen voor de rest van april al hebt? En zo ja, of je die, als je weer tijd hebt, zou willen plaatsen, pretty please with a cherry on top :-)

trompke zei

Geen probleem Jolande. Ik zet ze er zo snel mogelijk bij. Moet alleen het lijstje even zoeken...

Jolande zei

Hartstikke bedankt Hanny, ik heb weer wat te doen :-)

Margriet zei

http://seadaisy.blogspot.nl/2015/03/driehonderdvijfenzestig-89-en-fac-6.html

Zo, het visje is ook klaar ;-)